29 Kasım 2015 Pazar

Susam Sokağı Pasta


İki güzel kardeş... Aralarında ki yaş farkı çok fazla olmayan bu iki kardeşe bu yıl Susam Sokağı konulu pasta ve ikramlıklar hazırladım. İç mimar bir annenin hayal ettiği konsepti canlandırmak benim için çok zevkliydi. Konu gerçekten defalarca hazırlasam da sıkılmayacağım bir konu. Çocukluğumun kaçırılmaz programı.. Kurabiye canavarı, Elmo, Minik Kuş... Hepsi dün gibi aklımda. Onlarla ilgili kurabiye ve pasta hazırlamak çok çok eğlenceli. 
Belki bana öyle geliyor olabilir ama bütün karakterlerde ki gülen yüz, Susam Sokağının enerjisi bana hepsini canlı hissettiriyor. Gülen, şaşkın, obur kurabiyeler, cupcakeler, kekpoplar ve pasta. 
Bu bitmeyen enerjinin üstünde de birbirinin elini bırakmayacak sevimli kardeşler. İyi ki doğdunuz minikler. İyi ki doğurmuşsun bu kuzuları arkadaşım :)
Kurabiye, evet evet hepsini istiyorum, kurabiyeeeee.... :D

Elmo ve Sokak lambası cakepoplar...



O kırpık kırpık tüyleri ile Minik Kuş, Elmo, Kurabiye Canavarı cupcakeler...


gün güneşli, insanlar neşeli
sen de gel oyna susam sokağında
dostluk ve sevgi sarıyor her yeri
gel katıl bize, verelim el ele
sev dünyayı, açılır her kapı
işte susam sokağııı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder