30 Ekim 2014 Perşembe

Elsa Karlar Ülkesi Modelleme


Bu yazıyı yazmak için haftalarca bekledim. Resimler hazır, ben sonuçtan memnunum ama sadece yazı yazmak için vaktim yok. Hayatımda ufak tefek değişiklikler oluyor ve o değişiklikler olurken bilgisayarımın da beni terk etmesi gibi bir sürü ayrılıklar da yaşıyorum. Tabi ki klavyelere muhtaç bu yazı bir türlü vücut bulmuyor. 
Neyse bir iki ufak internet sorunundan da sonra yazıyorum. Ama içimden tekrarladığım onca şeyi de unutmuş gibiyim. Kim bilir neler yazacaktım ilk hızla :D 
Lafı dolandırarak söylediğim şey evet bir ilk daha :DDDD
Sevgili Karlar Ülkesinin kar kraliçesi Elsa ve geyik Sven sadece şekerden model olarak hazırlandı.
Pastası Göknur arkadaşımın becerisi. Yani ben en sevdiğim model kısmını hazırladım :D
Ne yalan söyleyeyim bu şekilde imza atmak harika bir şey.


Pastanın son halini mesaj olarak görebildim. Yan yana olmadan, ortak bir iş yapmak harika oldu. Sonucun bu kadar iyi olabileceğini düşünmüyordum. Bu ekip iyi iş çıkardı. Uzun zaman önce Göknur'un heyecanı ile planladık ama hiç bir araya gelemedik. Ayrıca öyle çok uzak oturmuyoruz, komşuyuz :D
Sadece iş güç derken vakit daraldı ve ben modeli yapmaya başladım. Telefonla konuşa konuşa bir noktaya vardık. Bu arada benim modeller o kadar özendiğim için midir nedir 3 kere çöktü bozuldu. Elsa'nın vücudunu 3 sefer yapmak zorunda kaldım. Belki de Göknur'un heyecanı uzaktan bile modellere yetişmiştir. Yine de son gece devrilmeyen ayakta duran bir Elsa hazırlamak harika oldu. 
Hatta bayağı taş gibi oldu ;) 


Ve tabi ki Sven, ahhh o gerçekten harika bir geyik karakteri. Kesinlikle pastada olması gereken müthiş bir surat. Biraz da şaşkın yorgun olunca gerçekten sonucu başarılı oluyor. Fotoğrafta gören herkesin ilk harika tepkisini Sven kapıyor. Elsa gölgede kaldı diyebilirim. Pastanın üstünde Elsa olmasına rağmen Sven alt tarafta şaşkın gözleri ile odak noktası oluyor. 


Çok mutlu olduğum, zaten yapmayı istediğim modellerden biriydi Karlar Ülkesi. Acaba yapsam Elsa'ya benze mi diye düşünüyordum. Kesinlikle daha çok benzeyebilirdi ama ilk denemeye göre memnun olduğumu söyleyebilirim. Özellikle her parçası ile ayrı ayrı detaya indim. Benim için de bir kademe deneyim oldu. 



Karlar Ülkesinin kar kraliçesi ELSA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder