22 Şubat 2014 Cumartesi

Umizoomiler ve ilk maket pasta


İlklerden biri daha... İlk kez maket pasta hazırladım. Hani düğün salonlarında ihtişamlı, büyük pastalar olur ama kesilmez; İşte tam öyle bir pasta hazırladım. Çünkü artık bu şirinlerin, kesilip kesilip yok olmasına dayanamadım:( Bu kez saklamak için görsel bir pasta hazırladım. Tabi ki yanına kesmek için ev yapımı kestaneli rulo pastamı yaptım:) Misafirlerimi asla pastasız bırakmam:D


Aslında bu yıl da doğum günü kutlaması yapmayı düşünmüyordum. Sonuçta kızım okula başladığı için, okulda yaşıtları ile bir kutlama yapmak istedim. Ama kuzenimin yarıyıl tatiline denk gelmesiyle canım ailem, halamlar, kuzenlerim İstanbul'daydılar. Bu fırsatı kaçırmayarak aile arası kutlamayı, biraz daha özel hazırlamaya kadar verdim. Büyük güzel bir pasta ile kurabiyeler hazırlamaya karar verdim. 


Tabi kız halaya çeker derler ya benim pasta kurabiye ilgim hep halamdan geliyor. Onlar İstanbul'da olunca bayağı enerji geldi. Hep beraber bir sürü kurabiyeler de hazırladık. İşe gitmeme rağmen el birliği ile kutlamaya yetecek kadar ikramlıklar hazırladık. Yalnız pastaları hazırlarken onlara bile göstermedim. Herkese sürpriz olsun istedim.
Bu yıl, kızım Umizoomi  Takımı'nın (kahramanlıklar yapan çizgi film karakterleri. Bu onların ekip adı.) olduğu bir pasta istedi. 3 yıldır en sevdiği çizgi film. Bahsettiklerim ve görenler tam olarak ne olduğunu bilmeseler de birçok çocuk bunları iyi biliyor:) Aslında maket pasta yapmak bir anlamda iyi oldu. Kızım onları kadar çok seviyor ki hala yanlarına gidip merhaba Mili, merhaba Bot, Geo diye konuşuyor:D Bir şeyler anlatıyor. Ailemizden gibiler. Ve şimdilik bizden ayrılmaları gerekmiyor:)


MILI

BOT

GEO

İşte bizim müthiş iyi niyetli kahramanlarımız... Dilediğiniz anda çağırabilirsiniz. Bot'un göbeğinde ki ekrandan izleyebiliriz:) 
Bu doğum günü hem pastalar hem kutlamalar bakımından çok özel oldu. Okulda kutlamak harikaydı. Aile arası kutlamamız da gerçekten çok güzel geçti. Belki aile arası bir kutlamaya ne kadar uğraştığımı fark edememiş olabilirsiniz. İnanın aile arası fotoğraflarımızı göstersem ne demek istediğimi anlarsınız. Ailemiz o kadar geniş o kadar büyük ki... Hepsinin bir arada olduğunu görmek müthiş bir şey. Herkesi çok özlemişim. İyi ki hem benim hem eşimin ailesi koloni halinde yaşamışlar. İyi ki aynı evi, yatağı paylaştığım halamlar, kuzenlerim olmuş. Yoksa bu kadar gönül zenginliği nasıl bir arada olurdu. Sizi seviyorum iyi ki varsınız.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder