15 Kasım 2013 Cuma

Hello Kitty kurabiyeleri





Pastayı hazırlarken kızımdan kaçırmanın yollarını bulabilmiştim. Ama kurabiyeleri süslerken sonunda ona yakalandım. Anneannesinden geldiğinde ben hala süslemeleri bitirememiştim. Tabi ki kız çocuğu olacak ve Hello Kitty'i görünce sözlerinin içi gülmeyecek... Bu mümkün mü? Sürekli yanıma gelerek "annecim sana nasıl yardımcı olabilirim" deyip durdu. Hello Kitty'i çok seviyordu. Zaten Hello Kitty'li pastayı da kızımın Hello Kitty yapıştırma dergisinden esinlenerek hazırlamıştım. Sonunda pes ettim ve yardımını kabul ettim. Birkaç tanesinin gözlerini ve bıyıklarını yapmasına izin verdim. O kurabiyeler onun oldu. Bir de kendi modellerini yapabilmesi için biraz şeker hamuru...
Karşılıklı anlaşarak kurabiyelerimizi hazırladık.




Aldığım kalıpta iki şekil vardı. İki modeli farklı renkte yapmak istedim. Parti günü elimizde renk renk Hello Kitty olsun istedim.



Görünüşte basit ve sade gibi görünen Hello Kitty'nin gözleri, burnu, bıyıkları, tokası minik minik işçilik istediği için süslemek uzun sürdü. Paketlemeye geçtiğimde kendimi tempoya kaptırdığımı hissettim.
Sonunda paketlenen kurabiyeler bir arada çok cici oldular.






2 yorum:

  1. fiyonk kismini kaliplami yaptiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hello Kitty'nin şekli kalıpla fakat fiyonklar kalıp ile değil. Genel şeklinde ki fiyonkları çok yetersizdi. Üzerlerine elle hazırlanmış fiyonklar yerleştirdim.

      Sil