16 Temmuz 2016 Cumartesi

Bağlama Çalan Kadın / Love Cake


"En sevdiği, benim ona saz çalmam..." 
Sevgi, aşk, tutku; bütün bu güzel heyecanlı duygular müzik ile o kadar sihirli hale geliyor ki. Bir kadının elinde ki bağlama, onu sevenin gözünde sihirli değnek olsa gerek. Güzel ev yemekleri, beraber çıkılan seyahatler, unutulmayan anlar sevgiyi ölümsüzleştiriyor. Böyle bir konu gelince biraz tedirgin biraz heyecanlı oluyorum. Heyecanlı oluyorum çünkü duygu ve ifade vermeyi seviyorum bu tatlı figürlere... Tedirgin oluyorum çünkü bu sevgiyi doğru ifade edebilir miyim acaba?
Karakter pastaları değil çünkü bunlar. Net bir görsel yok, her şey kafadan akıp gittiği gibi. Günlerdir düşünüp hazırlanıyorum bu yüzden. Ve teslim edip beğenildiğini hissettiğimde kuş kadar hafif oluyorum :D 
Gerçi bu pastayı teslim dahi etsem gerginliğim azalmadı. Uçakla gideceği km'leri düşününce sağ salim ulaşıp ulaşmayacağı endişesi beni sardı. biraz stresli biraz tatminkar bir iş bu.
Başak'ım seni modellemek zevkti hele ki bağlama çalan bir kadın olduğun için. Sevdiğin iyi ki doğmuş.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder