10 Ağustos 2016 Çarşamba

Ali Kerrer'in Şekerden Heykeli


Ali Kerrer! Harika eğlenceli bir müzisyen. Canlı canlı karşılaşmasam da Gitar Koçu'u programında izlediğim kadarıyla  pozitif, renkli bir kişi olduğunu görebiliyorum. Sevgili Anıl ve Aytek sayesinde bu renkli insanın şekerden heykelini yaptım. Anıl'ın verdiği brief ile çok eğlenceli bir heykel oldu. Biraz karikatür tarzında bir ifade ile bazı özelliklerini ön plana çıkardım. Ayakkabısından ceketine kadar her biri hem çok eğlendiren hem de bana acayip deneyim olan bir çalışma oldu. Ali Kerrer'e de güzel bir sürpriz oldu. Güzel doğum günü partisi geceye damga oldu. Harika hazırlanmış bir parti oldu. Canlı yayında izlediğim doğum günü programında heykelin baş köşede olması benim için büyük zevk oldu. 
Harika dostluklarının ve hayattan zevk alan her anlarının dolaylı tanığı olarak heykelim ile ben de oradaydım :)
İyi ki doğdun Ali Kerrer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder