22 Aralık 2016 Perşembe

Testere Pasta


Geçen yıl, kokuşmuş bir ayak pastası yapmıştım. Yine bu tarihlerde aynı doktor için bir pasta ile daha karşınızdayım. Aslında bu pastaları paylaşırken çok tereddüt ediyorum. Sayfalarında birden bu kanlı manzarayı görenler için şok edici olabilir. Ama çok özenle hazırladığım ve 3d pasta olarak çok iyi sonuç veren bu pastayı bir kenarda unutmak istemiyorum. Her ne kadar korkutucu da olsa kendimi geliştimek için harika fırsat. Geçen sene çok zorlanarak hazırladığım ayak pastasından ve beyin pastasından sonra sanırım bu sefer kolay oldu :) Alıştım yani. Umarım sizlerde beni anlar ve görüntülere dayanabilirsiniz.
Bu bir uzmanlık kutlama pastası, aynı zamanda doğumgünü pastası. Estetik Cerrah biri için bu manzara sıradan ve düzeltilebilecek bir vaka sanırım :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder