21 Temmuz 2018 Cumartesi

Kızlar'ın Geleneksel Parti Pastası


Kızlar minicikken başlattığımız toplu doğum gününü, bu yıl unicorn ile kutladık. Bu sene 7. si kutlandı. Birbirlerinin doğum günlerinde beraber olamayan kuzenlere böyle bir çözüm bulmuştum ve her yıl yaparak bunu özel kıldık. Sadece geçen sene ameliyat olduğum için pastayı hazır aldım. Diğerlerinde hepsini ben hazırladım. ilk yıllar profesyonel olmadığım için basit ev pastaları ile kutluyorduk. Sonraları işler biraz ilerledi ve durum bu noktaya ulaştı. Aslında yine de insan kendi yakınına olunca biraz daha basite kaçıyor gibi :) . Bir kaç yıl uğraştırıcı pastalar dışında hızlı ve pratik hazırlayacağım modelleri seçtim. Özellikle son yıllar yoğun olduğum için en pratiklerini hazırladım. Ama inanın ki çok daha beğeni aldı. En çok beğeni alan pasta bu yıl ki unicorn oldu. Bir de kendi figürlerini pasta üstünde gördükleri iki pastaya harika tepki vermişlerdi. Sanırım çocuklar kendilerinin karikatürünü görmeyi ve 3d pastaları daha çok seviyorlar. Bu da burada not olarak kalsın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder