25 Ağustos 2018 Cumartesi

Nişan Pastası


Çuçe'ciğimiz nişanlandı. Sevdiceği ile çok güzel bir kutlama yaptılar. Yanlarında şahsen olamadım ama pastamla her an yanlarındaydım. Hüseyin kardeşim Tuğçe'mize dillere destan bir evlenme teklifi yaptı. Paraşütle ondan önce hızlıca iniş yapıp Tuğçe'nin piste inmesiyle güller ve maytaplar eşliğinde  teklifini yaptı. Gerçekten büyük emek, risk ve aşk var her harekette. Bu anın ölümsüz olması için ben de onlara maket bir pasta hazırladım. Tam da o anın pozu ve kıyafetleri ile figürleri modelledim. Gerçi Ağustos sıcağında acayip zor oldu ama zoru başarıp bir de pastası Uşak'a gönderdim :)
Zoru seviyorum galiba :) Şaka bir yana onlar için ben de heyecanlandım. Bu mutlu günlerine katkıda bulunmaktan mutluluk duydum. Yolunuz açık ve sevgi olsun kardeşlerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder