26 Şubat 2012 Pazar

İki Balık'ın okyanus pastası...



Geleneksel Maral ve Tamay kutlamasını bu yıl da beraber yapmak istedik. Geçen sene çok eğlendiğimiz için bu sene de beraber bir kutlama yapmak güzel oldu. Maral'ın da bir günlük annesi olmak beni çok olgun hissettirdi diyebilirim:) Bu iki Balık'ı her yıl bir arada görmeye alışacağım gibi geliyor. Sanırım kızımın da balık burcu olması onu, Maral'a benzetmeme neden oluyor. Maral gibi narin, güzel ve akıllı olmasını isteyerek her yıl beraber kutlama yapmaktan sıkılmayacağımı söyleyebilirim.


İki Balık, ikisi de şirin, güler yüzlü ama narin iki balık... Okyanusta cesur ama bir o kadar içli iki balık... Böyle düşünürken yine iki kişiye özel tek pastayı nasıl süsleyeceğime karar verdim. Bir okyanusta iki cesur, narin Nemo balığı tam da aradığım pasta anlatımı oldu. İkisi içinde anlamlıydı. Renkli ve eğlenceli oldu. Bu sefer, şeker hamurumu hazır olarak kullandım. Lokumu hazırlarken biraz zorlanıyordum. Tutuculuğu az olduğu için çabuk yumuşuyordu. Ya da çok renk ve nişasta katarsak da sertleşiyordu. Daha temiz bir görüntü elde etmek için hazır beyaz şeker hamuru alıp konsepte göre renklendirdim. Bu pasta en çok sevdiğim pasta diyebilirim. Akvaryumun renkli görüntüsü, çakıl çikolatalar ve balıklar hem anlamlı hem canlı oldular.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder