19 Şubat 2012 Pazar

Tamay'ın Pepee pastası

Bu yıl kızım 2 yaşını dolduruyor. İlk yıl fazlaca kutlama yapmıştım. Çok yorulmuştum ve kızım da bu kutlamalardan pek bir şey anlamamıştı. Tabi ki ilk olmanın heyecanı da vardı. Bu yıl kızımın yaşıtlarının olduğu bir kutlama yaptım. Gerçekten çocukların iyi vakit geçirdiği bir kutlama oldu. Bir sürü 2-3 yaş çocuğu, oyuncaklarla savaş alanına dönmüş bir salon, çocuklarının eğlenmesi ile gözleri parlayan aileler... Geçen yıl kızımın kalabalıktan huzursuz olması ve çok ağlamasının yanında bu yıl gerçek bir doğumgünü kutladık. Artık o da pastanın ve eğlenmenin ne demek olduğunu öğrendi sanırım.


Kızım, bu yıl bir çok şeyi öğrenmişti artık. Bunlardan biri de çizgi filmlerdi. Sevdiği çizgi filmler, film kahramanları olmaya başladı. Sanırım bu yıl klasik bir dönemden geçiyorum. 2 yaşını dolduran kızımın Pepee hayranı olması çoğu anneye oldukça tanıdık geliyordur:)
Tabi ki kızım Pepee hayranı olunca yapılacak pastanın şekli de aşağı yukarı belli oldu. Pastanın üzerinde bir Pepee oldu. Kızım doğmadan önce kızımın, TinkerBell hayranı olasını isterdim. Elbette ileri de değişebilir, şimdilik kızım koyu bir Pepee hayranı.Yine de benim TinkerBell sevgim, pasta üzerinde Pepee'yi yalnız bırakmadı:) İki çizgi film karakteri pastanın üzerinde yerini aldı.





Akşam kutlamalarda Tinkerbell kızların ilgisini çekerken Pepee de erkeklerin ilgi odağı oldu. Yalnız Pepee ve Tinkerbell'den birer tane olması, kutlamaya gelen çocuklar arasında acaba bunu kim yiyecek sürtüşmesine neden oldu. Kahramanlarımız her çocuğun tabağında biraz vakit geçirip sonunda yine pasta tabaklarına geri döndüler.
Bütün bu yorgunlukların yanında kızımın pastasını ilk gördüğündeki mutluluğu pastayı bana daha da özel kıldı. O küçük parmakları ile Pepee'yi gösterip heyecanlanması ne kadar doğru bir şey yaptığımı hissettirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder