19 Şubat 2011 Cumartesi

İlk doğumgünü



Bütün pasta ilgim, her şey, yepyeni deneyimlerimle beraber geldi. Pasta ve keklere ilgim hep vardı. Hele de fırıncı kızı olmak hamur işlerine ilgimin en büyük kaynağı oldu. Ama yine de bu ilgiyi tasarımla birleştirmek kızımın yaşına girme telaşıyla başladı. Artık kendi doğum günlerimin yerine hayatımda ki yeni varlığa odaklanmıştım. Kızımın ilk doğum gününü 3 gün 3 gece kutladım. Bütün klasik anneler gibi ilk doğum günü için çok heyecan yaptım. Eşim dostum yanımda olsun istedim. Aile büyüklerinin kalabalık olmasından dolayı birkaç kez hazırlık yapmam gerekiyordu. Tabi ki pastamızda özel olsun istemiştim. Birkaç doğum günü gecesi düzenleyeceğim için tasarım pastalar bütçemi çok aşacaktı. Sonunda "Ben bunu yaparım ki" dedim ve şeker hamurunu araştırmaya başladım. Aslında ilk başlarda pasta kekini kendim yapmadığımı söyleyebilirim:)Fırıncı kızı olduğum için babamın pastaneci arkadaşlarından bu konuda yardım aldım. Biliyorum biraz hileli bir durum ama çalışan bir anne olarak 3 partiyi anca organize edebildim:S Kendimce pasta kekinde biraz yardım almanın çok hileli olmadığını düşündüm:D




Yine de pastanın son halini verip üzerini şeker hamuru ile kaplamak çok eğlenceliydi. Tasarımın içinde olmama rağmen bu kadar eğlenceli ve içinde hikaye barındıran bir disiplinde çalışmadım. Çocukken fırınımızda hayal ettiğim "fırında tasarım" fikrimi, kapladığım her şeker hamurunda hissettim. Çok eğlendim. Ailemize katılan küçük yumurtamız bana anneliği kazandırmasının yanında çok güzel bir hobi kazandırdı.
Sonuç olarak her annenin hayali gibi çocuğumun ilk doğum günü unutulmaz oldu. Ama aslında kendim için oldu. Çünkü kızım o kadar kalabalık içinde olmakta pek de mutlu olmadı:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder