22 Ekim 2014 Çarşamba

Eren Kavi'nin Kurabiyeleri_ Hoşgeldin Bebek


Ya sürekli teyze olmak ne güzel bir duygu... 
Bu yıl çok bereketli bir yıl oldu. Sevdiğim, çevremde ne kadar arkadaşım varsa teker teker hamileliklerini duydum. O kadar güzel bir duygu ki sanki benim evime gelen yeni bebek gibiler. Aslında genelde bana uzakta olacaklar :( belki de ayda bir göreceğim ama yine de var olmaları bile içimi sevgi ile dolduruyor. 


İşte bir tanesi daha geliyor. Bu günler, Eren Kavi'yi işaret ediyor. Nazlı, rahatına düşkün bir erkek :). Artık dünyaya gelmesi için annesinin her gün kilometrelerce yol yürümesine neden olan mis kokulu... Gerçekten iki haftadır her gün telefona sarılıp "çabuk doğumda olduğunu söyle" diye arıyorum arkadaşımı. Berrak inanılmaz sabır ve özveri sergiliyor. Anneliğin daha doğum yapmadan bile kadınlara yerleşmesinin ispatı gibi... Oğlu için en iyi nasıl olacaksa onun için sabırla bekliyor. 
Oğlu ile beraber yeni bir fedakar anne dünya geliyor ;)


Bu kurabiyeleri hazırlarken çok sevdiğimi söylemeliyim. Aslında her birini hazırlamak bana mutluluk veriyor o ayrı bir konu. Her yaptığım kurabiyeleri kişi ile özleştirmek istiyorum. Ve bu sefer kurabiyeler bana tam da Eren Kavi'yi anlatıyor. Hafif ve tek renk tonları ile anne karnında olmaktan huzur duyan bir bebeği anımsatıyor. Tabi ki biraz da olaya espri katarsak, rahatına düşkün bir Paşa izlenimi de veriyor bu bekleyiş. O yüzden bebek kıyafetinde ki şık detaylarda bize bir Paşa geliyor mesajı veriyor ;) Dediğim gibi hem huzurlu hem esprili bu anımsama beni çok eğlendirdi. 
Berrak arkadaşımın da beğendiğini biliyorum. Bana telefonda verdiği tepki gerçekten beğendiğini hissettirdi. 

Şu an mutluyum ve Kavi'nin gelmesi ile bu güzel kurabiyeleri paylaşıyorum ;) 
Her aldığım doğum haberinde mutluluktan her şeyi unutuyorum. Kurabiyeler geçici bir heves belki ama bu yeni nefesler bizim dünyamız. Her biri yeni dünya için umut işareti. En az bu tatlı uğraşlar kadar güzel ve tatlı ömürleri olsun. Çevreleri de kendileri kadar masum, tatlı paylaşımlarla dolsun. Dedim ya her yeni bebek yeni bir umut doğru insanlık için. Aileleri gibi güzel insanlar oldukları sürece dünya da güzel olacaktır. 



Hoş geldin Eren Kavi. Seni seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder