23 Ocak 2016 Cumartesi

Ozan'ın Örümcek Adam Pastası


Sevgili Ozan, sana pasta yapmak çok heyecanlı bir iş. Her yıl annenin sevgi dolu istekleri, özenli konu seçmesi ve bana çok güvenmesi beni inanılmaz mutlu ediyor. Bu yıl kritiğimiz senin şeker hamuruna düşkün olmandı. Yaptığım her pastada bulduğum bahanelerle yediğim şeker hamurunun önüne nasıl geçilir? 


Geçen yıl susam sokağı ve elmo yapmıştım. Ozan, kocaman figür olan Elmo'yu bir seferde yemiş bitirmiş. Bu inanılmaz yüksek şeker miktarı demek. Anneannesine yaptığım mavi pastanın da mavi olduğu için bütün kaplamasını yemişti. Bu yıl konu ne olursa olsun figürsüz olsun diye karar verdik sevgili Berna ile. İki boyutlu bir pasta olmalıydı Konu örümcek adam. İki boyutlu için oldukça uygun. İşte bu şekilde bir tasarım meydana geldi. Ve ozan bu yıl 3 oldu. Üstelik bu pasta ile beraber aileye gelebilecek en güzel hediye de geldi. Ozan hem 3 yaşını doldurdu hem de abi oldu. Kardeşi iki hafta erken gelerek pastaya ortak oldu;) Çok heyecanlı ve harika bir haber ile pastayı bitirdim. Bütün bu güzel günlerin haberdarı olmak kesinlikle bana göre bir iş. mutluluğa ortak olmayı seviyorum. 
İyi ki doğdun ve iyi ki ağabey oldun sevgili Ozan.


Not: sonrasında öğrendiğime göre Ozan yine yiyecek şeker bulmuş. Örümcek adamı yer diye düşünmüştüm ama bütün binaları da bitirmesi oldukça yüksek performans demek :D Seneye şeker hamursuz pasta yapmak lazım bu şeker canavarına ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder