22 Ocak 2016 Cuma

Unsuz, Şekersiz Kütük Pasta Eğitimi



Bu günü nasıl anlatsam bilemiyorum. İlklerim diye başlıyorum ya hep yazılarıma... İşte bu öyle bir gün... 
İlk kez bana uzaklardan gelen bir misafire eğitim verdim. Bu güzel ve özel pasta tarifim ile. Kendime ait unsuz şekersiz pasta için bilgilerimi güzel insanla paylaşmak, tarifi edilemez bir duygu. Daha önce eğitimler verdiğim oldu ama böyle özel bir pasta için eğitim vermeden önce oldukça heyecanlıydım. Günler öncesinden bu güne odaklandım. Zaman nasıl geçti inanın bilmiyorum. Her şeyden önce kendi oluşturduğum bir tarif olması beni çok mutlu etti ve bunun talep görmesi çocuğumun aldığı okul başarısı gibi hissettirdi. 


Heyecanımın yanında bu günü iyi idare ettiğimi umuyorum. Ufak kusurlarım olduysa da Elçin Hanım o kadar kibar ve anlayışlı ki kesinlikle görmezlikten gelmiştir. Evet Elçin Hanım demişken; çok çok tatlı bir insanla bu ilk deneyimi yaşamak şans olsa gerek. Uzaktan gelip bana bir sürü hediyeler getirmesi ve candan tavırları ile bana günü kolay geçirmemi sağladı. Gerçekten şanslı bir eğitmen oldum bu gün. Biz çok güzle işler çıkardık. Kendisi de bir öğretmen ve anne. O kadar güzel sohbetlerimiz oldu ki... Sanırım sabah ki ilk buluşma ile heyecanımı atlattım ve gün bana kolay geçti. Süreyi hiç geçirmeden iki güzel pasta hazırladık. Güzel anılarla vedalaştık. Bu günü asla unutamam. Adımın işlendiği aldığım ilk önlüğümü de... Elçin Hanım her konuda yetenekli ve ilgili. Kendini geliştiren güzel bir insan. Umarım onu tekrar görebilirim. 
Bu işi sevmememin en güzel yanlarını yaşamaya başlıyorum. 


Teşekkür ederim Elçin Hanım, şekersiz beslendiğiniz ve benim tarifime güvendiğiniz için :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder