27 Şubat 2016 Cumartesi

Papatyalardan Bir Demet


  Anne, duygu dolu bir isim, bir kahraman, bir sığınak, bir, bir... Yaratılmak için bir tarla, büyümek için toprak, su, güneş... Kadın olmanın en anlamlı hikayesi. Herkes için ona özel kişi. Kızımın değişiyle "çocukların eski odası"
İşte bu güzel annelerden biri bugün bir yaşını daha dolduruyor. Berna'cığım her zaman çocukları ve eşi için beni ararken bu sefer onun en sevdikleri onu unutmadılar. Çok daha iyilerini hak ediyor biliyorum ama bu pastayı onun için hazırlamak benim için büyük zevkti. Harika bir anne için sevdiği papatyaları serptim pastasına ;) 
İyi ki doğdun arkadaşım. Ve ne mutlu sana sevdiklerin seni çok seviyor :)


                                                                 Uyusun da büyüsün
                                                               derdin büyüdüm anne.
Bana o ak sütünden
Verdin, büyüdüm anne.

Uykuma yıldızları
Serdin , büyüdüm anne.
Anne güzelliğine
Erdin, büyüdüm anne.

Faruk Nafiz ÇAMLIBEL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder