20 Şubat 2016 Cumartesi

Barbie Rock Star Pasta


Benden bir parça barındırdığını, her baktığımda hissettim insan. Büyüdükçe hem kendi başına değişik bir birey hem de kendimden izler gördüğüm, hatıralarımı, korkularımı, sevinçlerimi, üzüntülerimi canlandıran minik insan... Yılların işi yok geçiyor diyenler, ne de haklıymış. Bir çok yıllar geçti. Kendimi en son, bu minik yaşlarda hayaller kurarken hatırlıyorum sonra birden büyüyüp anne oluyorum. İnsan bedenine sığmıyormuş gerçekten. Ama bunu büyüdükçe hissediyorum. Bedenim daha küçük, hayallerim daha büyükken sığıyordu belki ama büyük bedenime küçük hayallerim sığamıyor. Çocuğu ile  rock .& roll yapmak kadar minik bir isteği bile ufak bir kareye sığdıramıyor insan bazen. İşlerin arasında minik sesin anne gel oynayalım demesine karşılık veremeyecek kadar darlaşıyor bedenin...
Canımın her yaş gününü kutladığımda geriye çok geriye gidiyorum. Her büyüdüğünde kendimi görüyorum. Küçük kız çocuğu oluşumu... Sevdiği her şey de; sporda, sanatta olan her  hırsında küçük bedenime dönüyorum. İliklerime kadar hissediyorum bütün hırslarını, kaygılarını, hayallerini... Hele aynanın önünde elinde gitar varmış gibi dans etmesini izlediğimde hem gülümsüyor hem buruluyorum. Aynanın önünde yaptığım taklitleri, gitar çalar gibi yapışlarımı canlandırıyorum. Bir den o ben oluyor. 


İşte uzun lafın kısası bebeğim büyüyor. Artık talepleri, istekleri de büyüyor...
Bu yıl ilk kez dışarıda bir parti vermek istedi. Çocuk doğum günü olsun anne dedi. Her yıl bu denli olamaz ama bu yıl onu kırmak istemedim. İstediği gibi çocuklar için güzel bir mekan ayarlayıp gelebilen bütün arkadaşlarını çağırdım. Hayal ettiği prenses ve günün çocuğu oldu. Konu zaten her yıl önceden belirleniyor. O yılın en sevdiği filmi olan Barbie Rock Star. Bu yıl özellikle rock müzik dinlemeye başlamasının etkisi ile film vazgeçilmezi oldu. Benim içinde eğlenceli bir konu elbette. Bol danslı ve çılgın hazırlıklarla gerçekten güzel bir hafta oldu. Benim yarım kalan bir çok hayallerime rağmen kızımın "her şey istediğim gibi oldu" demesi ve bunu benimde en içimde hissetmem harika bir duygu. Öncesinde yardıma gelen kardeşlerimin sayesinde hazırlık aşamaları bile hayatımın en eğlenceli günleri oldu. Kendimi tamamladığım her şey kızımla oldu.



İyi ki doğdun Balığım...


Rock Star Eylül



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder