28 Ekim 2016 Cuma

Orta Seviye Figür ve Keskin Kenar Pasta Kursu




Denizli'den kibar, azimli bir anne misafirim oldu. Tam da doğum günümden bir gün sonra, elinde çok güzel bir hediyesi ile geldi. Bu yıl doğum günümde aldığım ilk ve tek hediye oldu :) Harika bir Denizli masa örtüsüydü.
Beraber keskin kenar pasta ve orta seviye figür çalışması yaptık. Bir gün önce serum takılacak kadar hasta olmamın yanında bir de hamile halimde nasıl bir ders oldu bilemiyorum. Ama Sibel Hanım bana hiç olumsuz bir duygu yaşatmadı. Yorgun ama mutlu bitti çalışmamız. Sibel Hanım'ın harika bir azmi var. Denizli'den İstanbul'a gelmesini anlamıştım belki ama İstanbul'da Anadolu yakasında kalıp Beylikdüzü'ne iki gün boyunca gelmesi beni çok etkiledi:D
Güzel anılarla uğurladım Sibel Hanım'ı. yollarımız tekrar buluşur umuyorum. Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder