15 Ağustos 2014 Cuma

Asya'nın Bebek Kurabiyeleri


Sevgili Başak, güzel teyze ve güzel arkadaş... Kurabiyeler beni bile heyecanlandırdı. Kardeşi için hazırlıkların aylar önce başladı. Bana kurabiye yapıp yapmayacağımı sorduğunda doğuma az kaldı sanmıştım ama neredeyse 5 hafta vardı :D Gerçi çok iyi oldu. Böyle yavaş yavaş detaylı çalışabildim. Gerçekten çok güzel ve lezzetli olmasını istedim. 


Sanırım Başak'ın heyecanını paylaştım. O kadar zaman olmasına rağmen hep bir telaş içindeydim :D 
Bir de bu tatlı kurabiyeleri, Eskişehir'e gönderecek olmak beni ayrıca çok mutlu etti. Eskişehir her zaman beni mutlu ediyor. Belki de İstanbul'dan çok Eskişehir'le paylaştım kurabiye ve pastalarımı :D


Üstelik ilk kez yeni doğan kız bebek için kurabiye hazırladım. Bu yıl çevremde çok fazla erkek bebek olmasının yanında renk değişimi bana çoook iyi geldi. Pembeler, bordolar renk kattı. Hatta bu kurabiyelerin tasarımını daha evvel kullanmama rağmen, bu renklerle çok farklı göründüler. 

Gülen, ağlayan, gülümseyen minik bebekler... 

Leylekle gelen minik bebekler :D



Hoşgeldin Asya Bebek. Teyzen aracılığı ile mutlu gününde katkım olduğu için çok memnunum. Ömrün boyu tatlı tatlı günlerin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder