30 Ağustos 2014 Cumartesi

Atlas ve Deniz'in Baby Shower Pastası


Son günlerde heyecanlıyız. İki tatlı bebişi bekliyoruz. Birbirlerinin aynısı olsalar da bizler için farklı bir süreçle geliyorlar. Bir beklerken iki olmaları, üstelik birbirinin tıpatıp aynısı olacakları herkeste büyük heyecan uyandırdı. Hatta doktorları bile bu tek yumurta ikizlerini büyük takibe aldı :D Güzel arkadaşım Maral, enerjin sana iki güzel meleği birden çekti. 


Bu yıl gerçekten de heyecanlarla dolu bir yıl oldu. Kalabalık Garlic arkadaşlığı arasında yıllarca tek çocuk kızım oldu. Kızıma arkadaş olacağı günü sabırsızlıkla bekledim. Ve bu yıl birden bir sürü çocuk haberleri ile güzel arkadaş topluluğumuz can buldu. Aramıza katılacak 3 prens ve 1 prensesi bekler oldu. Bu minik mucizeler gerçekten sevginin en güzel tarifi. Kimin olursa olsun yeni bir bebeği beklemek kadar sevgi dolu bir an olamaz. Resmen teyze olacak gibi mutlu ve heyecanlıyım. 


Benim gibi herkeste arı bir heyecan vardı. Anne bu ikizleri büyütürken biraz zorlanıyor da olsa (ikiz büyütmek hem hamile iken hem doğumdan sonra oldukça zordur) herkes minikler için bir parti yapmak istedi. Neyse ki sevgili Bahar vardı. Maral'a yardımları ile babyshower'ı yaptı. Benden de pastasını yapmamı istediler. Nasıl yapmam ki! Büyük bir zevkle hazırladım. Ve ilk kez kendimi aşarak acayip yüksek ( tabi ki benim için) bir pasta yaptım.
Maral minik yavrularının nasıl görüneceğini hayal etti ve parti konseptinde bir şeyler çizdi. Ben de minik karikatür bebeklerimizi minik bir adaya kondurup deniz dünyasına daldım. Sonuç beni çok memnun etti. Şunu da söyleyeyim o yüksek pastayı şeker hamuru ile kaplarken inanılmaz ter döktüm. Tam 4 kez bozup yeniden kapladım. Pasta yapmanın en sevmediğim aşaması ;) Havanın sıcaklığı, benim yorgunluğum ve yükseklik hiç işimi kolaylaştırmadı. Sonuçta hala diplere doğru memnun olmadığım katmanlar oluştu. Ama neyse ki konu denizdi. Ve denizi biraz dalgalandırmakta hoş olabilirdi. İşte derdime derman olan dalgalar. düzensiz, büyüklü küçüklü dalgalar...


Çılgın bir hafta sonuna pastayı tamamlamakla girmiş oldum. Garliclerin hep beraber olacağı iki gün. Eşim yurt dışında ben kızımla ilgilenmenin yanında bir garlic pastası daha hazırladım. Ve "iki pasta ve bir çocuğu İstanbul'un bir ucunda bir ucuna nasıl taşınırım" sınavını atlattım.
Önce Maral'ın partisine, İstanbul'un bir ucundan ortasına ulaştım. İkinci pastayı ulaştırma konusunda pek başarılı olamasam da bu miniklerin pastasını sapasağlam ulaştırdım. 
Ortam çok güzeldi. Deniz ve okyanus kokuyordu. Bahar ve Maral gerçekten iyi iş çıkarmışlardı. Güzel, eğlenceli bir babyshowerdı. Ve gerçekten etrafta oldukça fazla gebe vardı :D Gebe dilinde eğlenceyi özlediğimi fark ettim :) 


Bol kadınlı, çocuklu günün sonunda oradan oldukça mutlu ve sevgi dolu ayrıldım.  Maral'ımızı da alıp bütün garlicler ikinci Garlic partisine yol aldık. Tabi ki ben ikinci çılgın pastayla İstanbul'un diğer ucuna km kat etmeye devam ettim.


Sizi sevgi ile bekliyoruz Atlas ve Deniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder