29 Kasım 2014 Cumartesi

Aslan Ali Emre'in Pastası


Vahşi bir ormana veya safariye gitsek bütün bu hayvanlardan oldukça korkarız. Her biri inanılmaz heybetli olan ve doğa harikası bu hayvanlar, aslında bir o kadar tehlikeliler. Ama iş onları çocukların hayal dünyasına indirgeyince sevimli dostlar oluyorlar. Hiç bir yapay karakter, hayvan figürleri kadar şirin olamıyor. Bir filin bebek gibi oturuşu ve her birinin şaşkın bakışları, tek başlarına pastayı güzelleştiriyor. Her çocuğun odasını süslediği gibi..
Bu sevimli dostlar, bu sefer de Ali Emre için pastaya oturuyor.


Semiha, bana ulaştığında (ki telefonum değiştiği için oldukça zor ulaştı. ) Ali Emre için mavi olmayan bir pasta düşündüğünü söyledi :). Erkek çocuğu olduğundan maviyi bıkacak kadar kullanmış olmalılar. O yüzden pastasının bambaşka olmasında son derece kararlıydı. Mavi değil, renk rengarenk olsun,  hayvanlar olsun istiyordu. Eee ilk yaş günleri özeldir. Özel bir pasta olması çocuk için hatırlanmayacak bir anı olsa da aile için ilk göz ağrısıdır. Kendi hazırlıklarımı hatırlayınca Semiha'nın ne kadar özendiğini anlayabiliyorum. 


Gerçi bu harika konu, zaten pastayı güzelleştirecek en güzel şey. Her bir hayvan figürü resmen can verdi pastaya. Gerçekten farklı ve güzel bir sonuç oldu. Çok çok eğlenerek ve mutlu olarak bitirdim pastayı. Hatta kızım bir çok pastama çok büyük tepkiler vermese de buna " Waaay anne bu pasta harika olmuş" bile dedi :D Bütün çocukları mutlu eden tehlikeli bir o kadar da sevimli hayvancıklara teşekkür ederim ;)

Oturan sevimli fil ve endamlı zürafa ;)

Şaşkın zebra, haylaz maymun...
Su aygırını unutmamalıyım. Su ve su aygırı sahnesi, kafamda günlerce vardı. 
Unutmamak için sürekli hayal edip durdum ;)


Aslan kostümlü Ali Emre benim hazırladığım en iyi karakter figürü oldu diyebilirim. Çok sevdim onu. Zaten Ali Emre, kendisi de çok şirin bakışlı bir bebekti. Sonuç olarak Semiha'nın da sevdiği bir pasta olması, beni ayrıca çok memnun etti ;).



Ve vazgeçilmez hayvan kurabiyeleri... Bu konuya uygun olmayacak da ne olacak! Her yaptığım da ayrı keyif aldığım kurabiyeler... 


İyi ki doğdun Ali Emre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder