21 Mayıs 2015 Perşembe

Kıvanç'ın Esprili Pastası



Kıvanç ve eşi uzun yıllardır arkadaşım. Tuğba, bir kaç aydır eşinden minik bir intikam alma peşindeydi. Dediğine göre; Kıvanç, Tuğba'nın doğum günü için esprili bir pasta yaptırmış. Pastada, çamaşır makinesine girmiş, işlerle kendini kaybeden bir kadın figürü varmış :). Komikmiş gerçekten. Ee tabi ki Tuğba'da Kıvanç'ın doğum gününde buna cevap vermeli değil mi? Geçekten bende olsam aynı şeyi yapardım. Aklına gelen konu çok çok eğlenceli. Saatlerce klozette oturup akıllı telefon ile oynayan bir koca :D:D
Bana daha konuyu söylediğinde bile o kadar eğlendim ki! Pastanın bitmiş halini görenlerin suratlarını görür gibi oldum. Öyle de oldu gerçekten. Pastayı hazırlarken kızım bile çok eğlendi.
"Anne kim pastanın üstünde klozet istedi ki!" diyerek her an yanımda şaşkın bakışlarla bekledi. "aaaa bu abi hiç tuvaletten çıkmıyor mu?" deyiverdi. O kadar değişik geldi ki, kendi de klozetten oturan bir adam yapıp babasına armağan etti.:D Sanırım bizim evde ki en uzun klozet seanslarını da babası yapıyor olmalı :D:D:D


Pasta konusu kadar figürün şekli bakımından da bana katkısı oldu. Kot pantolonunu indirmiş ve oturmuş bir figür hazırlamak için bozup bozup yeni yöntemler denedim. Tabi ki sinirlenip fırlattığım denemelerim olmadı değil :D Ama bir kaç deneme sonra istediğime en yakın şekli elde ettim. Ve açık duran kemeri de ekleyince sonuç beni memnun etti. 


Pasta üzerinde ki figür fazla baskın olunca çevresini çok da süslemeye gerek duymadım. O yüzden kara tahta yazıları şeklinde eşinden bolca mesaj hazırladım. Sevdiğim ve eğlenceli bir pasta oldu. 

Tuğba'nın tepkisinden ve Kıvanç'ın tepkisinden de emin olduktan sonra ki ruh halim bu işi sevmemde ki en büyük etken ;)

İyi ki doğdun Kıvanç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder