5 Ağustos 2015 Çarşamba

Ata Deniz Hoş geldin!


Ata Deniz Hoşgeldin!

Ata Deniz'i bekledik, beklerken gelişini kutladık, sırada doğumunu kutlamaya geldi. Minik kuzu dünyaya geldi.Aslında neredeyse bir aylık oldu ama fotoğrafları eklemek benim için yine çok uzun zaman aldı. 
Neyse ki kurabiyeleri hazırlamak için hızlı davrandım. Çünkü bu minik adam, sabırsızlandı ve iki hafta erken geldi. Kurabiyeleri neyse ki önceden yapmaya başlamıştım. Arkadaşım aradığında bir gece de hazırlayacak durumdaydım. Sanırım kuzunun aceleci olacağı içime doğdu ;) 



Zehra'nın en çok beğendiği daha önce yaptığım kurabiye modelleri, biraz Deniz konusuna uyarlayınca işte bu şirin kurabiyeler ortaya çıktı.İpte asılı bebek modelini defalarca yapmıştım ama ilk kez deniz konusu ile hazırladım. Çok sevdim. Deniz konusu, ismi Deniz olan bir çocuğa ne kadar anlamlı... Üstelik deniz konusu bitmeyen güzelliklerle dolu. Ne yaparsam yapayım sevimli olmaya devam ediyor.;)


İyi doğdun ATA DENİZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder