4 Ağustos 2015 Salı

Lucas Kirpi Pasta


İşte bütün mesele bu şirin kirpi bebekti ;). İlk kez Talia'yı kızlar partisinde durgun görmüştüm. Sanırım ilk kez pasta ile ilgili bir fikri vardı ve ben bunu geç anladım. 


Bu yıl şirineler bayram harçlıkları ile kendilerine bir sürü şeyler almışlardı. Lara bir Elsa bebeği ile Elsa elbisesi almıştı. Talia da Olaf ile bu şirin kirpiyi aldı. Adına Lucas koydu. O gün kirpiyi çok sevmiştim ve bunun bir modelini yapabileceğim için fotoğrafını çekmiştim. O sırada Talia bunu fark etti. Sanırım günlerce pastanın üzerinde Lucas'ı hayal etti :( Aslında ilk fikrim bundan yanaydı ama Elsa konusuna bir türlü ilave edememiştim. Olaf'ı da sevdiği için öyleyse Karlar ülkesi konusunu bozmadan devam etmeye karar verdim. Ama daha Talia'nın pastaya tepkisini gördüğüm anda jeton düştü bende. Keşke karla çevrili bir Lucas yapsaydım dedim içimden.


Çok üzüldüm, günlerdir de düşündüm. Ben o günü mutlu olmaları için yapıyordum. Talia'ya geç de olsa bir sürpriz yapmaya karar verdim. Yavaş yavaş Lucas'ı modellemeye koyuldum :D Son güne yetiştirmeyi başardım. Gitmeden bir gün önce Talia'ya gösterdiğimde, neden kızlar partisinde üzgün olduğu artık net bir şekilde anladım :) Onu Lucas'sız, evine göndermedim. ;)
İşte bu tatlı mı tatlı kirpi bebek Lucas piyangodan çıktı. İyi ki modelledim aslında. Çünkü zaten bunu istiyordum. Çok güzel oldu şekerden Lucas...


Bu da sahici Lucas ;)


Lucas'a iyi bak Şirine...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder