16 Eylül 2015 Çarşamba

Demir'in Dişi Çıktı


Tek dişli prensimiz Demir!
Siz bu minik adamı bir görseniz ondan ayrılamazsınız. Öyle tatlı ki çocuk sevmeyenleri bile bir kere dönüp baktıracak kadar güler yüzlü. Kahkahası ve gülen gözleri yeter onun. Eee tabi arkadaşım diye söylemiyorum ama annesinin bunda payı çok büyük :D Öyle annesi olan her çocuk, hayran bakışlı her dakika gülebilen bir çocuk olur. Enerji dolu, yenilikçi ve de oldukça  rahat bir anne. Ne istediğini bilmesi beni hayran bırakıyor. Yaşça benden biraz ufak olduğu halde ve benden geç anne olduğu halde örnek aldığım, tavsiye alacağım öyle yanları var ki! O yüzden buradan ikisine de kocaman Maşallah diyorum. Minik prensimizin o çıkan tek dişini kutluyorum :) Kurabiyesini hazırlamak büyük mutluluk benim için. 
Kucak dolusu sevgiler size. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder