24 Eylül 2015 Perşembe

Kurabiye Kalıpları ile Çeşit Çeşit Kurabiye!


Genellikle kurabiyeleri bıçak kesimiyle hazırlıyorum. Yani bir kurabiyenin diğeriyle aynı olması benim işlerde zor oluyor. Veya farklı kalıplar yaratmayı seviyorum. 
Ama bu sefer kalıplarla hazırladığım çeşit çeşit kurabiyeleri sergiliyorum. Okuldan arkadaşım Seza, çalıştığı firmanın kalıplarını tanıtıyor. Bir çoğu güzel kalıplar. Bu piyasaya göre yeni başlayan bir firma için iyi başlangıç. Gerçi bu kalıpların yanında kurabiyeyi yaratacak kişinin, renk ve tasarım bilgisini de hiçe saymamak lazım. Hiç bir kalıbı yine direk kullanamadım :) renklendirdim veya azıcık şekli ile oynadım. Bu da benim bir kurabiyeye bile delice uğraşmama neden oldu. Çok sayıda kurabiyenin sonunda kendim ettim kendim buldum :D











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder