4 Mart 2016 Cuma

Sevimli Canavarlar


Sevimli canavarlar, pasta konusu için cennet bir konu. Renkli, eğlenceli, çılgın bir çok karakter dolu. İçlerinden seç beğen modelle... 
Daha önce sevimli canavarlar konusunda cakepop ve kurabiye yapmıştım. Bu sefer pastada hazırladım ve çok çok severek yaptığım bir model oldu. Herkesin istediği tarzda pasta yapmak güzel iş ama bana en iyi gelen rengarenk, çılgın pastalar yapmak oluyor. İçimde bastırdığım ufak minik kız çocuğu ortaya çıkıyor :D Eğleniyorum ve zaman akıp gidiyor. Yine sevdiğim bir konuda pasta yaparken zaman akıp gitti. Üstelik Sullivan'ın her kılını neredeyse tek tek uğraşsam da sıkılmadan bitirdim pastayı. Kıllı, pufuduk görünümlü bir pasta oldu ;)


Mike Mazowski, James P. Sullivan, Art, Terry ve Terry, 


Mike Mazowski


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder