4 Temmuz 2014 Cuma

Bahar'ın Mezuniyet Kurabiyeleri (ve bundan nasiplenen bizim kızlar ;) )


Bu yıl mezunları bir araya topladım. Nereden mezun olurlarsa olsunlar hepsi bir başarının ödülünü hak ettiler. 
Bahar, Merve, Beyda yaş yaş, bölüm bölüm mezun oldular. Güzel bir kutlamayı hak ettiler. Aslında bu kurabiyeleri yapma nedenim sevgili Bahar. Bu yıl ilkokuldan mezun oldu. Ona kurabiye veya pasta yapmayı hep düşünüyordum. Ama farklı bir şehirde oturması işleri zorlaştırdı. Doğum gününe yakın bir vakit ayarlayamadım ama ilk fırsatı değerlendirdim. Güzel şehrine gelmeyi planladığımda mezuniyetleri yeni olmuştu. Bu güzel fırsatı kaçırmak olmazdı ;) 



Güzel Bahar'ımıza mezun olmuş bir sürü Bahar kurabiyesi hazırladım. Onun güzel sarı saçları, koyu gözleri ile renkli kurabiyeler hazırladım. Ziyarete gittiğim de hemen açıp yemesi beni çok mutlu etti. Büyükler kurabiyeleri saklamak için çaba sarf ederken Bahar o anın tadını çıkarıp zevkle kurabiyesinden yedi;) Bizim unuttuğumuz bir çok duyguyu belki de küçük dediğimiz kardeşlerimiz çok iyi biliyorlar. Bahar'cım daha nice güzel okullardan mezun olmanı diliyorum. Tebrikler fıstığım.

Bahar'ın kurabiyesini hazırlarken bu yıl ne çok kardeşimin mezun olduğunu fark ettim. Canım kardeşim Merve ve onun sevgili arkadaşı Beyda'cığım da mezun oluyordu. Üstelik hepsi de aynı şehirde mezuniyet kutluyordu. bu güzel rastlantıyı değerlendirip hepsini tadımlık kurabiye hazırlamaya başladım. Kime niyet kime kısmet diyerek bizim kızlara da mezun kurabiyeleri hazırladım. 

Siyah koyu saçlı, tatlı minik gözlü kardeşim de kendi kurabiyelerinin modeli oldu.

Beyda'cığımı da biraz modellemeye çalıştım. Kumral hafifi kızıl saçları, iri gülen gözleri kurabiyede yerini aldı.


Tabi ki " mezunları anladık da bu şapkalı nedir? " diye soranlarınız olacak. Onu ayıramazdım. O benim dördüncü kardeşim İzem :).  Ona da aralarında yer bulması için bir bahane yarattım. Bölüm değiştirmek için bu yıl bir atılım yapacak ve olursa moda okuyacak. Yani bölümler arası değişim yapabilir. Bu da kutlanacak güzel bir şeydir :D Tabi ki kep ile değil moda temsilcisi şapka ile;) Umarım her şey gönlünce olur kardeşim.

Renk renk kurabiyeleri hazırlamak kadar onlara karşıdan bakmak da çok zevkli. Hepsi ayrı bir kişilik. En eğlencelisi de karşıma alıp "ya acaba bu Merve'ye, Bahar'a benzedi mi" diyerek düşünmek. Kendimi "benzedi, benzedi" diye avutmak....;) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder