1 Eylül 2014 Pazartesi

Cahit'in Doğum Günü Sürprizi


Evet nerede kalmıştık? :) 
Tam da Maral'ın baby shower ( Türkçe çocuğa hazırlık ) partisinden çıkıp hep beraber yollara düşmüştük. Karşı yakaya, bana göre İstanbul'un taa öbür ucuna... 
İşte bu talihsiz pastayı artık sizinle paylaşıyorum. O kadar yollara dayanmak zorunda olan, İstanbul'un uzaklığına katlanabilen bir pasta kendisi... Yaptığım en ağır ve en yüksek pasta olarak bu mesafelerde taşımak çok da akıl işi değilmiş :) Dağlar taşlar bile buna dayanamayıp parti evine ulaştığında biraz çökmüşlerdi. Üstelik pastayı hemen sağ koltukta ve emniyet kemeri takılı şekilde seyahat ettirdim. Fakat emniyet kemeri bile çöküşe engel olamadı ve Güzel İnci'nin çok özenerek hazırladığım burnu biraz kazaya kurban gitti :S 


Canım arkadaşım bunu pek sorun etmedi. Ve her zaman ki hızır İnci birden bana şeker hamuru şekillendiricileri getirdi. Ben yanımda taşımayı neden akıl edemedim bilmiyorum ama o bana aletler buldu :D Bir ara kuzeni için almış evde duruyormuş... Harika...
Gerçekten çok eğlendiğim unutamayacağım bir akşamdı. Cahit'e sürpriz pasta olması gerekiyordu ama bir taraftan da hasarları biraz düzeltmem gerekiyordu. Evin bir odasına tıkılıp pastanın üzerinde oynamaya başladım. Gerçi eve yeni gelen arkadaşları gezdiren Cahit'ten pastayı gizlemek için büyük çabalar gösterdik. 


Neyse ki sonunda az hasarlı şekilde pastayı kurtardım. En azından pastayı kesene kadar. Kestikten sonrasını sormayın. Artık modellerin ne kolu ne bacağı tuttu :D
Aslında hayalim üst katın tamamen saklanabilir olmasıydı. Genelde pastanın bir tarafını maket yapmayı severim. Ve bu konu maket pasta yapmaya çok uygundu. Karadeniz yayları, yayla evi, tepeler uçurumlar... Daha konuyu duyduğumda üstü maket olmalı dedim. Üst katı yavaş yavaş seve seve hazırladım. Bayır olacak alanların maketini yazlığın yeşil bahçesinde ara sıra hamakta sallanarak hazırladım. Doğayı hissederek yani :P 
Eğimli yaylalar, tepelik alanlar, Cahit'in yayla evi sevdası... Konu aslında tam benlik. Bayılırım dağ bayır yapmaya :D


Pastanın konusuna İnci karar verdi aslında. Doğum günü sürpriz değildi ama pasta sürpriz olsun istedi. Eşinin en sevdiği şeylerin bir arada olduğu bir pasta yapabilir miyim diye sordu. Yapmaz mıyım? Bana detay yapabileceğim her şey olur. Cahit'in en sevdikleri, yaylaları, evi ve güzeller güzeli eşi... Resimlerinde sürekli gördüğüm koyu gözlükler ve koyu kıyafetleri de benim kattığım bir espri oldu.. :D


Cahit arkadaşım gerçekten bu düşünceli eşinden dolayı çok şanslısın. Yoğun işlerinin arasında doğum gününde mutlu olman için çok özendi. Yaylara götüremedi ama yayları ayağına getirdi :P Şekerden de olsalar idare et :D 
İyi ki doğmuşsun arkadaşım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder