21 Mart 2015 Cumartesi

Deniz Kızı ve Denizatı Kurabiye


Arya henüz doğmasa da heyecanı bütün ailesini sardı. Bu minik deniz kızını beklerken ufak bir parti yapıldı. Bu tatlı kurabiyeler Arya içindi. Henüz neleri sevecek bilinmez ama annesi ve teyzesi onu sihirli bir deniz kızı olarak görüyorlar :D Şirin, güzel ve özel...
Benim içinde yeni bir konu olduğu için hazırlaması çok zevkli oldu. Kurabiye üzerinde önce tasarımı yaratmak zaman aldı. Ama sonunda çok sevdim. Hepsi bir arada renkli ve güzel oldu.


Kalıp olmadan kurabiye hazırlamak aslında çok zaman alan bir iş. Bir çok kişinin uğraşmak istemeyeceği bir durum. Ama ben her birinde farklı farklı ifade olmasını seviyorum. Onları tamamen benim hayalimle oluşturmayı çok seviyorum. Kalıpsız olmaları kesinlikle beni daha çok mutlu ediyor:)  Gerçi "eyvah nasıl yapacağım, nasıl yetiştireceğim!" diyerek başlıyorum. Her seferinde aynı heyecanı paylaşıyorum. 10 adeti bile hazırlamak saatler alabiliyor. Ama bir kaç tane sonunda elim alışıyor ve rahatlıyorum. 
Her biri başka bir deniz kızı bir anda çevreyi dolduruyor. Gerçeklik payı daha fazla oluyor. Bin bir surat kurabiyeler oluyor. Aralarında en güzelini bile seçiyorum ;)) Seçilen kurabiyenin sahibini temsil ediyor. İşte bu sefer seçilen Arya oluyor. :D

Herkes seni bekliyor güzel Arya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder