14 Mart 2015 Cumartesi

Egemen Usta'nın 3. Doğum Günü Pastası


Egemen'in teyzesi benim çok eski bir arkadaşım. Çok sevdiğim biri. Çok kibar, vefalı, sevgi dolu... 
Benden pasta istediğinde çok mutlu oldum. Bana olan güveni o kadar belliydi ki. Çok sevinmemin yanında büyük sorumluluk da hissettim. Pasta modeli daha evvel hazırladığım bir tasarım olduğu için şanslıydım aslında :D 
Minik Egemen daha önce hazırladığım iş makineli pastayı çok beğenmiş. Tam da yaşının gereği istediği bu pastayı hazırladım. Bu pastayı Batu Ustamızın 3. yaş günü kutlamasına yapmıştım :D Sayfamda artık iki akıllı ve yakışıklı usta oldu ;)


Pastayı hazırlarken arkadaşım ile görüşemedim ama istediği şekilde olmasına ve her şeyin iyi geçmesine sevindim. Onunla telefonda bile olsa tekrar haberleşmek çok iyiydi. 
Pasta yapmamın bir güzel yanı da hayatımın bin bir çeşit sahnesinde benimle olan güzel insanlarla tekrar irtibat kurmak. Gerçekten bu bana iyi geliyor.

İyi ki doğdun Egemen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder