13 Mayıs 2016 Cuma

Zeyneb'in Gökkuşağı Kurabiyeleri


İlk royal icing denemelerim. Yani ufak denemeler olmuştu ama kurabiyeyi bütünüyle ilk kez süslüyorum. Aslında zevkli ama benim ortalığı savaş alanına çevirdiğim bir yöntem oldu. Tabi ki kendi batırdığım mutfağı kendim temizleyince de pek söylentili geçti :D Aslında fotoğraflarda görüldüğü gibi düz olanları yine alıştığım yöntem şeker hamuru ile hazırladım. Nedenini bilmiyorum ama kolay olduğunu düşünmüştüm bu düz çizgilerin ama kuruduklarında içime hiç sinmedi. Kuruyunca üstünde delikler, çökmeler oldu. Mutfağımda ki sıcaklık etkilemiş olabilir ama öçyle parlak falan da olmadı.Durum bu olunca düz modelleri bozup şeker hamuru ile devam ettim. Zor diye düşündüğüm modelleri yapıp, kolayı yapamayacağım aklıma gelmezdi. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder