8 Mayıs 2016 Pazar

Rüya



Cake Show İstanbul 2016'da düzenlenen yarışmanın dekoratif pasta kategorisinde katılmak için hazırladığım, çok sevdiğim pastam. Derece alamasa da benim için çok özel ve baktıkça içimi sızlatan bir sunum oldu. Hayal ettiğim sahneyi hazırlamak için sanırım aylar gerekecekti ve biraz sadeleştirmiş olmak dereceyi kaçırmama neden olmuş olabilir. Ya da konusunu, detaylardaki kir ve orantısızlığın anlamı olduğunu yazılı belirtmemiş olmak da... Kızımın en beğendiği ve aslında çevremin asıl madalyayı bundan beklediği pastamı iftiharla sunarım :D
Rüyamda gördüğüm bir sahneyi biraz değiştirerek hazırladım. Ve buna bir konu yarattım. Bir kadın kaybettiği ailesinin arkasından yas tutar. Bu yasın içinde kaybolur. Yıkık dökük, virane olmuş iç dünyasında hapis kalmıştır. kendine bakmaz ve sefil hayatı yaşar. Her gün sadece sevdiklerini bir kere daha görmenin hayali ile yaşar. Sevdiklerinin hayaletleri içinde sıkışıp kalmıştır. 
Konu biraz duygusal biliyorum ama ben şeker hamuruna duygu yüklemeyi çok seviyorum. Yaşıyorlarmış gibi bir iz bırakmak istiyorum. Bütün karakterlerimin yüzünde mutlaka bir duygu olsun istiyorum. Kimine hüzünlü gelse de bu hayatın gerçeği ve en derin sanatın konusudur.
Sevgiyle kalın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder