20 Mayıs 2016 Cuma

Senem'in Düğün Pastası



İlk düğün pastasını da hazırladım. Ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam. Nişan, doğum günü için pastalar hazırlasam da bu çok korkutucu ve stresli geldi bana. Ama bir o kadar da mutluluk vericiydi. Arkadaşımın bana gözü kapalı güvenmesi ve bu işi bütünüyle bana bırakması gurur verici. Aylar öncesinde çizimini yapıp gelinin gözüne hoş gelecek bir pasta ile sahnedeydik. Günler kala üstümde ki stres ile kendimi gelin gibi hissettim. Ellerim, ayaklarım geri geri gitti. Sınava girecek öğrencinin son güne kadar evi tertemiz temizlemesi misali günde 3-4 kere evi süpürdüm :D . Bir türlü başlayamadım. Tabi ki artık yetiştirememe imkanını da düşününce işe koyuldum. Düğüm mekanına gittiğimde gelin arkadaşımın memnuniyeti bana olan güvenini boşa çıkarmadığımı hissettirdi. Bayağı rahatladım. Artık kendimi de düğüne hazırlamaya başladım. Düğün organizasyonun içerisinde yorucu ama zevkli bir gün geçirdim. Senem, düğününü hayal ettiği gibi gerçekleştirdi. Harika, süper bir düğün oldu. Ona bundan sonra da Thomas ile mutlu mesut bir şekilde hayal ettiği hayatı dilerim. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder