2 Şubat 2013 Cumartesi

Karakelebek'in kurabiyesi



İşte kardeşimin nişan kurabiyelerinin sonuna geldik. Nişanın en anlamlı ve de klasik kurabiyelerini sona sakladım.


Bunlardan sadece 3 adet hazırladım. Biri sadece kardeşime özel olan "Karakelebek", diğeri de Gönen ile ikisine özel çubuklu kalpler oldu. Kırmızının renginin güzel olması çok sade olan kalp kurabiyeleri bayağı iddialı yaptı.
Bu kurabiyeler benim içinde yine bir ilk oldu. Kurabiye hamuru yapmaya artık alıştım Ama çubuk kurabiye şeklinde ilk kez kurabiye hazırladım.


Sonuçta çok yorucu olmayan ama iki taze nişanlı için anlamlı, çubuklu kurabiyeler oldu. Kardeşlerim için sevgilerini kalplerdeki kırmızı kadar canlı tutmalarını diliyorum. İyi ki nişanlarında pasta ve kurabiyelerini yapmama razı oldular. Sayenizde çok sevdiğim ama bir türlü başlayamadığım harika deneyimler edindim. Her seferinde bu işi ne kadar çok sevdiğimi hissettim.
Büyük günün sonunda kardeşlerimin yüzlerinde ki mutluluğu görmek güzeldi. Umarım hep bu şekilde güzel günleri olur ve hep gülerler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder