2 Şubat 2013 Cumartesi

Zorlu kardeşin nişan pastası:)



Canım kardeşim nişanlandı. Onu çok sevdiğimin yanında ne kadar zor biri olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Zor beğenen, kolay morali bozulan, yüksek kriterli biridir kardeşim. Hııım, şimdi düşündüm de, ona pasta yapmaya karar vermekle ne kadar zor bir iş üstlenmişim:) Ama sanırım bunu beğendi. Zor da olsa güzel bir nişan pastası oldu ve aile arasında güzel bir nişan oldu.




Kardeşime, ona pasta yapacağımı söyledim. Çok sevindi. Elbette ki nasıl olacağını merak etti. Ama söylemedim. Vee bir hafta bana gelmesini yasakladım. Pastayı kendi seçip yaptırsaydı bir sürü kriter araştıracaktı, biliyorum ama bu işi ben üstlenince hiç itiraz etmedi. Sanırım daha önce yaptığım pastalardan ve ablası olmamdan dolayı bana güvendi :D
Vee maraton başladı. Bir hafta akşamları hiçbir işle uğraşmadan kardeşim için pasta ve kurabiyeler hazırladım. Nişanda giyeceği elbiseyi zaten biliyordum. Kardeşimi ve Gönen'i nişanda giyecekleri elbiselerle modellemek istedim. Nişanlanan şeker modellerimi el ele tutuşturup pastanın üzerine oturttum.



Pasta üzerine güzel bir çiçek bahçesi yapmak istedim. Narin, bol yapraklı bir çiçek tercih ettim. Çiçeğin her bir yaprağını ayrı ayrı kesip incelttim. Farklı kıvrımlar vererek bir gün kuruttum. Sonra her taç yaprağın kenarlarına hafif renk verdim. Küçükten büyüğe bir sürü taç yaprağım oldu. Her akşam işten dönüşte vakit kaybetmeden eve gittim ve modellemerimi tamamladım. Şeker modellerimi hazırlamak 4 akşam sürdü. Tabi bu arada minik kızımın erken uyuması benim çok işime yaradı. Mevsimin de kış olması ayrıca modellerimi rahatça hazırlamamı sağladı. Her şey yolunda gidince güzel şekiller ortaya çıktı.



Pastam hazır olduktan sonra nişandan bir gün önce, pastanın süslerini yerleştirdim. Süsleri yerleştirmek biraz doğaçlama oldu. Sonunda gözüme eksik gelen yerlere bazı süsler ekledim. Çiçekler beyaz fonun üzerinde çok soluk kalınca ortalara doğru uzanan dallar yapmaya karar verdim. Daha önce kızımın pastasında yaptığım kütükler ve dalların benzerlerini hazırladım. Kardeşimin çocukluktan beri sevdiği kelebeklerden birkaç tanesini dallara yerleştirdim. Elimdeki modellerle kompozisyonumu tamamladım.



Akşam nişan kesilip sıra pastaya geldiğinde ben kardeşimden daha çok heyecanlandım. Ama ona bu güzel gününde kendi emeğimden bir hediye verebildiğim için de çok mutlu oldum. Gerçekten pasta süslemenin, beni, şu ana kadar yaptığım birçok işten daha mutlu ettiğini bir kez daha fark ettim. Çünkü sonunda karşılaştığım sevgiyi, duyguyu hiç bir işte almamıştım. Pasta kesilirken ortada ilgi odağı olan iki çift nişanlılar günümün harika bitmesini sağladılar;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder