16 Kasım 2013 Cumartesi

Hello Kitty Yağmur...



Yazdan bu yana pasta yapmayı özlemiştim. Biraz mutfak tarifleri üzerine yoğunlaşmıştım. Sevgili arkadaşım Seçil'in kızının yaş günü ile kendime geldim. Yağmur bu yıl bir yaşında. İlk doğum gününe hepimiz çok heveslendik. Organizasyon, konsept olarak Hello Kitty'i belirledi. Bir hafta evvelden hazırlıklara başladık.
İlk önce minik Hello Kitty modelimi hazırladım. Uzun aradan sonra şeker hamuru ile çalışmanın, ona hayat vermenin ne kadar emek istediğini hatırladım. Sabahları işe gidip akşam sevgili Hello Kitty ve arıcıkları modelledim.






İki günün sonunda pastanın üzerine koyacağım süsler hazırdı. Hello Kitty'i hiç bu kadar seveceğimi düşünmemiştim. Masama süs olarak koymayı bile düşündüm ama bu ağır hava temposuna pek dayanacağını sanmıyorum. :) Kızımın bu Hello Kitty karakterini gerçekten görmemesi gerekiyordu ve onu dolaba sakladım.




Bir gün önce pasta kekini ve katlarını hazırladım. Pastayı şeker hamuru ile kapmadım. İlk kez bu kadar katlı bir pasta hazırladım. Her seferinde ilklerim devam ediyor ve ben bundan dolayı çok memnunum. Daha öğrenecek çok şey olması beni bu işe daha çok teşvik ediyor.



Doğum günü sabahı pasta süslerini de yerleştirip kutlamaya hazırlandım. Kutlama çok güzel geçti. Her yer Hello Kitty Yağmur doluydu.
Tabi ki ben yüksek bir pasta yapabilmenin sevinci içerisindeyken Seçil arkadaşım bu pastayı nasıl keser diye düşünmedim. Sonuçta, "Bu yüksek pastayı yapmak senin işin. Öyleyse sen kesersin değil mi?" diyerek günlerce uğraştığım pastayı bana bir güzel dilimletti ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder