16 Şubat 2014 Pazar

Kurabiyeden Orman Hayvanları


İşimde ki yoğun günlerimin arasına kızımın doğum gününün girmesi her yıl beni zor duruma sokuyor. Bir ay öncesinden strese başlıyorum:) Hem ofiste aralıksız çalışıp hem de akşam pasta süsleri yapıyorum. Bu yoğunluğa kardeşlerimin düğünleri eklendiği için kızımın doğum gününü geçen yıl kutlamamıştım. Bu yüzden bu yıl daha da heveslendim. Her zaman sadece pasta yaparken bu yıl kurabiyeler de yapmak istedim. Hımmm, gerçi kendime iş çıkardığım kesin. İki konsept, iki doğum günü hazırladım. Şu an gecikmeli paylaştığım kurabiyeleri bile yazarken yorgunluğumu hissediyorum. Ama yine de en kısa zamanda paylaşmak istediğim bir sürü fotoğrafım var. Yorgun ama mutluyum. Çünkü hepsi çok beğenerek sunduğum işler oldu;)



İlk konsepti, kızımın okul arkadaşları için hazırladım. 50 kişi için kurabiye hazırlamak çok kolay olmadı. Ama bu sefer harika asistanlarım vardı. Çok sevdiğim halamlar, kuzen Merve ve Melike... Onlar olmasa bu kadar çeşitli hayvan modellerini, bu kadar sürede asla hazırlayamazdım. Bu arada annem ve babamı unutmamam gerekiyor.Annem olmasa ev asla temiz ve derli toplu olamazdı bu hafta:).  Sanırım babamın en büyük katkısı hevesli olmasıydı. Çok konuşup uyumamıza engel oldu ve sabaha kadar kurabiye süsledik:D Tabi ki sanki kendi yapmışçasına bilgin yorumları da bize destek oldu herhalde. ( Ondan bahsetmezsem olmazdı :S) 

Gelelim minik hayvan kurabiyelere... Onlar harika ormanların harika hayvanları... Her birini hazırlarken çok eğlendik. Ama bizi en etkileyen aslan oldu. Sanırım heybeti kurabiyede bile kendini hissettiriyor. Boşuna KRAL dememişler :)


Tombik yanaklı, şaşkın aslanlar...
Doğasında çok şaşkın ve şirin olmasalar da bizim aslanlarımız dost canlısı:D


Biraz sinsi bakan zebralar...
Normalde şirin ve hafif şaşkın olmalarına rağmen bizim ormanda biraz farklılar:D


Hüzünlü, ürkek filler...
Hııım, filler ürkecek son hayvan olmalılar. Ama biliyorsunuz çizgi film ormanlarında, 
 hayvanlar farklı duygular da taşıyabiliyor.


Ve şakacı maymun. Demek ki maymun her yerde aynı. Çizgi film de gerçek ormanlarda da...
Her yerde şakacı hileci maymun;)


Bundan sonra da hazırlamak istediğim o kadar çok hayvan var ki. Bunlar çok fazla arttırılabilir. 
Zürafa, köpek, kedi, koyun, kuş, tavşan,...
Hepsinin kendine özgü kulak ve burunlarını değiştirerek bir sürü hayvan yapabiliriz.
Üstelik sadece birkaç büyüklükte yuvarlak kalıbınız olması yeterli.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder