22 Şubat 2014 Cumartesi

Umizoomi kurabiyeler


Kurabiyeleri blog sayfasına yüklemek, kurabiye hazırlamaktan daha zormuş. Bu aralar pasta hazırlamaya vakit bulurken resimleri yüklemeye hiç vakit bulamadım. Aslında paylaşmak istediğim daha bir çok pasta ve tarif var. Bilgisayara yüklenmeyi bekliyorlar. 


Sevimli kahramanlarımızı size tanıştırmıştım. Bu yıl kızımın ısrarı üzerine pastasını, Umizoomi kahramanları ile süsledim. Pasta maket olunca doğum günü için kurabiye de hazırlamaya karar verdim. Elbette bu yıl yardımcılarımın olduğunu yine eklemeliyim:) Hazır bir sürü asistan bulmuşken aklımda ki bazı tasarımları hazırladım. Fırsatı hiç kaçırmadım.
Bu tasarımlar, aslan, kaplan, zebraya göre daha kolay oldular. Ya da asistanlarım da artık kurabiye  yapmayı iyice öğrendiler:D Özellikle Bot (robot) kurabiyeyi hazırlıkları oldukça hızlı ilerledi. Sadece Mili beni biraz uğraştırdı. Kirpiklerin şeker hamurundan olması ve özellikle elbise desenleri vakit aldı. 



Elbisenin deseni bu kadar önemli mi demeyin? Gerçekten önemli... Mili'nin kahramanlık yeteneği desen gücünde:) Elbisesi istediği deseni alıyor ve bir sürü sorunu çözebiliyor:D Tek tek fırça ile çizilmiş Mili ana desenleri...


Antenli Bot... Göbüş göbek ekranı...Bot'un gücü göbeğinde ki ekranda.. Sorunları görebiliyor. Kafasında ki turuncu anteni ile bütün dalgaları alıyor;)



Geo, geometrik şekilleri kullanabiliyor. Kemerindeki şekillerle istediği aracı yapabiliyor;) 
 Her ne kadar kafasını tam geometrik yapamasam da  o tam Geometrik adam...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder