9 Şubat 2014 Pazar

Şimşek ve Galatasaraylı pastası



Sonunda çok severek yaptığım pastayı, bloguma yükleyebildim. Çok yoğun bir iş temposu içinde olduğum için blogla ilgilenemedim. Süslerini yaparken aşamalarını facebook hesabımda paylaşmıştım. Belki görenleriniz olmuştur. Tabi ki pasta haline geldiğinden her şey birleşmiş ve bütünü oluşturmuş oldu. Ve benim elimde çok kısa süre kaldı:( İnanın ayrılmak çok zor oldu. O kocaman topu ve uzun süredir bana arkadaşlık eden Şimşek Mcqueen'i özlüyorum;)

Ama yine de arkadaşımın pastayı gördüğünde ki şaşkınlığı ve tepkisi onlardan iyi bir şey için ayrıldığımı anlatıyordu. Pastayı bıraktığımda Arda Yunus uyuyordu. Bütün gün pastayı beklemiş. Ertesi gün okulda 5. yaş gününü kutlayacak ve sanırım pastayı gördüğünde çıldıracak.:) Bu yüzden yüzümde kocaman bir gülümse ile evime döndüm. İnşallah tekrar bir Mcqueen yaparım...


Şeker Şimşek aramıza katıldı. Pasta için hazır olan ilk parça



Ve futbol topumuz bitmek üzere. Bu topu yapmak için ne araştırmalar yaptım bir bilseniz. 
Topun tarihçesini bile okudum diyebilirim. Çapı gerçek top boyutlarında;)


Dikişleri de tamam...
Topu gören kızımın tepkisi. " Anneee... Bu topun üzerine bir çiçek yapmalıyız?"
Hiç bağlantı kuramadınız biliyorum ama kızım bu ara her şeyi kız cinsiyetine büründürüyor :S


Şimşek artık yalnız değil... Kocaman bir topu var.


Pastanın teslim edileceği gün içim buruk şekilde pastayı kapladım. Asıl kesilecek kısım bu parça olacak. Neyse ki diğer parçaları ayrılabilir hazırladım. Arda onları saklar umarım:D


Veda vakti geldi. Sana o kadar alışmıştım ki! 
Neyse ki modellerken örnek aldığım sevgili oyuncağın elimde hatıra kaldı.

Hııım bu arada bir Beşiktaşlı olarak ilk futbol temalı pastamı Galatasaray için hazırladım. Gönlüm BJK isterdi. Babamın avuntusu "Olsun top Beşiktaşlı;)" Beşiktaş her zaman her yerde kendine yer buluyor:) 




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder