4 Haziran 2014 Çarşamba

Dilara için mezuniyet kurabiyeleri...


Sevgili Dilara'nın doğum günü ve mezuniyeti aynı zamanlara denk geldi. Ve annesi Mahinur Hanım yine Ankara'dan ziyaretime geldi :D Üstelik bu sefer çok tatlı, kendi gibi enerjik annesi ile. Size enerji katan insanlar vardır. Nadir de olsa varlar. Ve Mahinur Hanım böyle biri. Çocukları için fedakarlıklar yaptığını görebiliyorum. 
Bartu'nun kurabiyelerinden sonra Dilara için kurabiye hazırlamak beni çok mutlu etti. Üstelik Mahinur Hanım herhangi bir model görmeden kurabiye tasarımlarını benim zevkime bıraktı. Bartu için hazırladığım kurabiyeleri sayfamda daha önce görme şansı olmuştu. Fakat bu sefer buluştuğumuz güne kadar nasıl bir tasarım olacağını göremedi. Bana bu denli güvenmesi beni çok gururlandırdı. Tabi ki biraz da endişelendirdi. Çok iyi tasarlamış olmam gerekiyordu. 


Dilara'yı görmedim ama konservatuvar okuması, keman çalıyor olması onun naif ve şirin olduğunu düşündürdü. Mahinur Hanım'ın anlattıkları da doğru düşündüğümü hissettirdi. Ona uygun bol müzikli, narin kurabiyeler olmalıydı. Konservatuvardan diplomasını almış minik bir kuş, şarkı söylemeliydi mesela...


Dilara konservatuvar'da ilköğretimden liseye geçiş yaptı. Mezuniyetini de doğum günü ile aynı vakitlerde kutlamış oldu. Bundan dolayı annesinin isteği üzerine kurabiyelere mezuniyet teması da ekledim. Naif, bol müzikli ve mezun kurabiyeler oldu. 



Sonunda gün geldi çattı. Güzel bir kahve sohbetinin ardından Mahinur Hanım'a kurabiye tasarımlarını gösterdim. Beğendiğini görmek beni çok mutlu etti. Çünkü bu kurabiyeleri ben de çok sevdim. Hepsi ayrı birer kişilik oldular. Dilara kendisine kurabiye yaptığımızı bilse de henüz şekillerini görmedi. O yüzden o gün onun için sürpriz olacak. Ve ben sürpriz yapmayı veya vesile olmayı çok severim ;)


Mahinur Hanım bana güzel hatıralar bıraktı. Ama daha uzun süre görüşeceğimizi umuyorum. Annesi ve kendisi ile sohbet etmek harikaydı. Hayattan ufak bir mola alıp güzel sohbetli ufak bir fincan kahvenin belki kırk yıl hatırı olacak ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder