12 Haziran 2014 Perşembe

Yağız'ın Bebek Kurabiyeleri 02

Yağız'ın bebek kurabiyeleri 03


Yağız için hazırladığım ve hazırlarken çooook eğlendiğim kurabiyeler. Tatlı minik bebek suratları. Suratların konuştuğu kurabiyelere bayılıyorum. Onları hazırlarken benim suratımı birisi izlese oldukça eğlenir. Çünkü her biri ile ayrı ayrı konuşuyorum ;) İfadeleri minik yuvarlaklara yerleştirmek o anda duyguları pekiştiriyor. Gülen bir bebeği görmek sizi nasıl gülümsetiyorsa öyle gülümsüyorsunuz. Kurabiye sade bile olsa duygulu oluyor ;).


Yumurtadan çıkan minik bebekler, gülüyor, ağlıyor, gülümsüyor... Belki daha sonra uyuyacak, yiyecek, şaşıracak... Hepsi mümkün... 



Yağız'ın bebek kurabiyeleri 04


Sevdiğim ve yapmakta çok eğlendiğim bir başka yumurta kurabiye. Sevdiklerimi anlatmayı sona bıraktım. Çünkü şuan onları anlatırken bile sırıtıyorum. Sanırım güzel işlerin verdiği hazzı sona bırakmak diyebiliriz. Böylece güzelleri anlatırken suratımda oluşacak gülümseme gün boyu beni esir edebilir;)

Yumurtadan sürpriz şekilde erken çıkmış bebişleri, leylek kardeş kapıya kadar bile getirilmeye vakit bulamamış. 


Anneye en güzel hediye sağlıkla doğan evladıdır. Yağız doğdu büyüyor bile. Benim yaptığım kurabiyeler sadece ufak bir espri katmak böyle güzel günlere. Minik anılarda kalacak. 
İyi ki doğdun Yağız... Ömrün güzel olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder