19 Eylül 2014 Cuma

Batu'nun 3 Yaş Pastası


Batu artık 3 yaşında. Her erkek çocuğu gibi kepçelere bayılıyor. Belki de büyüyünce "ben kepçe şoförü olacağım " bile demiştir ;) . Bu yüzden bu yıl ki doğum günü onun için şeker mi şeker bir kepçe ortaya çıkardı. 


Sevgili Maral hastanede minik yavrularını kucağına alacağı sıralarda, Batu bu şeker kepçeyi üfledi. Maral yanlarında olamasa da bu pastanın Batu'ya ulaşmasında ki en önemli kişidir. Maral'ın güzel bebeğe hazırlık partisinin baş mimarı Bahar, Batu'nun annesi. Ve o partide ki büyük emekleri, yardımları düşünürsek bu güzel sürprizi kesinlikle hak etmişti.  Maral'dan Batu'ya gelen şeker hediyeyi hazırlayıp ulaştırmak zevki de benim oldu. 
Yani kendim yaptığım için güzelliği konusunda yorum yapmam ne kadar doğru olur bilemiyorum. Ama yaptığım her pastayı severek yapıyorum. Üstelik konuların başka başka olmasına bayılıyorum. Bu konuda harikaydı. Hele de benim için dağ, taş, toprak yapmak çok zevklidir. İnşaatı ben de seviyorum sanırım :D Sadece bazen çılgınca detaylara inmek istiyorum ama şeker hamuru bana müsaade etmiyor. Ya da henüz şeker hamuruna hükmüm tam geçmiyor:) Ama kesinlikle bu işlerde çılgın detaylara gireceğime eminim. Çünkü içim kıpır kıpır oluyor düşündükçe...



Detayları yapabildiğim kadar ince yaparak Batu'nun kepçe ve pastasını hazırladım. Sıra ulaştırmaya geldi. İşte en düşündüren nokta bu. İstanbul'un Trakya sınırı beni çok zorlasa da büyük bir sevgi ile yollara düştüm. Emniyet kemerini pastanın kutusuna doladım. Klimayı ve müziği açtım.Yollardayım. Neyse ki çok nadir açık olan trafik, o sırada açıktı Tabi ki böyle açık trafik olduğunda araba kullanmayı çok seviyorum:D



Kısa sürede ulaşmak beni mutlu etti. Pasta sapasağlamdı ulaştığımda. Aslında bu sefer pastayı acayip sağlam inşa ettim. Gerçekten içerisinde ahşap bir sürü çubuk oldu. Tam bir inşaat alanı gibi oldu diyebilirim. İnci'nin pastası devrilince bu sefer direkleri sağlam tuttum :). Bahar'ın pastayı Kabataş'tan feribot ile karşıya geçireceğini de hesaba katarsak taş gibi bir pasta olması şarttı :S Taş kaya, v.s. derken gerçekten taş gibi bir pasta oldu :D


İyi ki doğdun Batu Usta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder