11 Eylül 2014 Perşembe

Ece'nin Müzik Tadında Pastası


Hay Day konulu pastamı belki hatırlayabilirsiniz. Çok severek yaptığım ve çok güzel tepkiler alan bir pastaydı. Yine aynı aileye pasta hazırladım. Bu sefer evin güzel prensesinin pastasını hazırladım. Naif, düzenli, yetenekli esmer bir prenses. Keman, saz çalabiliyor. Müziği ve köpekleri çok seviyor. Sevgili Ece büyüyor. 


Ece henüz ilkokulda. Ama müzik konusunda oldukça başarılı. Babası ona bu doğum günü için pasta yaptırmak istedi. Ve severek yaptığı müzik konusunu işlememi istedi. Hay day pastasını yaparken tamamen oyun odaklı çalışmıştım. Orada, burada bir şeyler olsun mantığı ile pasta yapmıştım. Ama Ece'nin pastası çok kibar, sade, düzenli, özenli olmalı diye düşündüm. Ece'yi bir kere görmüştüm ve gerçekten kibar bir kız çocuğuydu. Hatırladığım kadarı ile bana sade, şık bir izlenim verdi. Pastayı bu şekilden daha başka düşünemedim.


Renkler durgun, dingin ve düzenli olmalıydı. Yüksek zarif, bir pasta olmalıydı. Ve her yeri şarkı söylemeliydi. Ve üzerinde o kibar kız çocuğu... Üstelik Başak burcu :).
Murat Bey, Ece'den bahsettiği anda aklıma gelen pasta bire bir buydu. Biraz hislerime güvenerek pastayı hazırladım. Ece kedi ve köpekleri çok seviyormuş. O yüzden ona arkadaşlık ve bekçilik eden bir köpek koydum yanına. Elinde tuttuğu kemanı hazırlamaktan zevk aldım. Çok minik parçaları olduğu için zorlandım. Detaya indim ama ileride daha büyük keman yapıp en ince detayları yapmak için oldukça heveslendim. Bir de benim kızımda bir gün güzel keman çalsa ne güzel olur diye hayal de kurdum :D




Ben sadeliği bakımından pastayı çok sevdim. Küçük kemancı iyi ki doğdun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder