24 Şubat 2015 Salı

Zeynep Bebek'in Kurabiyeleri


Aramıza katılan son üye minik Zeynep, tatlı mı tatlı minik mi minik... Üstelik grubun kızımdan sonra ki ikinci kızı ve kızım gibi balık bebeği :D

Her doğum, her güzel haber bizi çok büyük bir aile haline getiriyor. Yıllarca kızım, kalabalık arkadaş grubu arasında tek çocuktu. Bunun tadını iyi çıkardı ama arkadaşları biraz daha önce aramıza katılsaydı onun için tadına doyulmaz olacaktır. Neyse ki bu yıl bol bebekli olması beni ve kızımı çok çok mutlu etti. Henüz iç içe olamasak da seneye onları ortalıkta gezerken sevmek harika olacak. Benim ve minik prensesin takip etmesi gerekecek çok kardeş olacak.
Atlas, Deniz, Kavi ve şimdi de Zeynep bizim süt kokulu miniklerimiz.


Seneye kutlayacağımız sayısız yaş günü bizi bekliyor. Bunları en ilginç olanı da yıllarca Tamay ile Maral'ın beraber kutladığımız doğum günü olacak. Çünkü Maral ile aynı gün doğan minik Zeynep bu günü çok çok daha büyük hale getirdi ;) 
O kadar erkek bebişten sonra ikinci kızımız da Balık oldu ve Tamay ve Maral'la aynı günlere denk geldi. Benim için, Güzel tesadüflerle doğdu Zeynep. Esra hem adaşım, hem grubun ikinci kızının annesi hem de kızlarımızın doğum günleri arasında 2-3 gün var. Esra ile aramızda ki fark hala küçük ve büyük olarak kalacak. 


Bu yıl, gerçekten duygu dolu oldu benim için. Her bir bebeğin doğumuna tanık olmak, onları beklerken kurabiyeler, pastalar yapmak tarifsiz duygu. Anneleri ile beraber günlerini hesaplamak, her defasında teyze olmak bu yılı bana unutulmaz kıldı. Son minik Zeynep doğduğunda haberini okuyup, resmini gördüğümde ağladım. İnanılır gibi değil ama kendi doğumumda bile ağlamamıştım. Yaşlanmanın verdiği duygusallık mı yılın yoğun sevgi dolu geçmesi mi bilemiyorum ama sağlıkla gelmeleri mutluluk göz yaşları için yeterli oldu. 

İyi ki doğdun güzel Zeynep! Seni şimdiden çok çok seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder