28 Şubat 2015 Cumartesi

Ata'nın Diş Pastası


Ata'nın dişi çıktı. 
Doğdu, doğacak, büyüyecek, emekleyecek derken dişi de çıktı tatlı kuzumun. Geçen yazın doğumu için harıl harıl hazırlık yapmıştım. Hatta hatırlıyor olabilirsiniz, Ata bebeğin kurabiyeleri olarak. Zaman ne kadar çabuk geçiyor. Şimdi o mis kokulu bebek artık çok çok yakışıklı ve güler yüzlü bir bebek oldu. Kahkahaları o güzel gözlerinde büyüyor... Kendini çok özletiyor. 


Canım arkadaşım bu özel dişlere minik bir kutlama hazırlamaya vakit bulabilir miyim diye düşünürken harika işler başardı. Kurabiyelerini ve evin bütün süslerini kendi hazırladı. Ne yalan söyleyeyim o kadar pasta işleri ile haşır neşirim ama kendi kızıma hiç kutlama mekanı hazırlamadım :D Kesinlikle üşengeçlik yapacağım bir durum :S . Ben pasta ve kurabiyeleri olduğum yerde tasarlamaya devam ederim.:D 
Aslında Özlem pastayı da yapmayı düşünüyordu ama ben de miniğime bir şeyler hazırlamak istedim. En iyi yaptığım işi yaparak ona pasta yaptım :D:D Çok da içime sindi. Çünkü aynı Ata gibi kahkahalarla gülen sarı bir diş pastası oldu. Özlem'in ısrarları üzerine basit bir şeyler düşünmeye çalıştım. Çünkü uğraşma diye diye başımın etini yedi diyebilirim :D:D...Çok zorlu bir pasta olmasa da bana etkili gibi geldi.  Canlı canlı gülen bir diş ve sarı saçlar...


Özlem bana tembih etmesine rağmen kendi inanılmaz özenli uğraşmış bütün diğer her şey ile. İkramlıklar, süsler çok güzel olmuş. Tabi ki profesyonel bir yardım almadan bunları yapmak anne sevgisi ister :D:D " Çocuğum için en iyisi..." 
O gün her şey güzeldi. Ata bu kutlamadan henüz birşey anlamasa da resimlerde gördüğü zaman ne kadar sevildiğini anlayacaktır. Tatlı dişli, güler yüzlü kuzucuğum!... 
Bütün dişlerin sağlıklı, inci gibi olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder