13 Nisan 2015 Pazartesi

Erkek Bebek Kurabiyesi


Bir çok kez erkek bebek kurabiyesi yaptım. Her seferinde değişik modeller yapmaya özen gösterdim. Hepsinin anlamı da ben de farklıydı aslında. 
Bu sefer daha önce yaptığım bir modelin beğenilmesi üzerine tekrar yapıyorum. Bu çok hoşuma gitti diyebilirim. Çok önceden hazırladığım - hatta ilk kurabiyeler diyebileceğim- bu kurabiyeleri tekrar yorumlamak kendimi deneme açısından çok iyi oldu. Renklerde ki farklılık, oturmuşluk beni memnun etti. Gerçekten yeteneğin tek başına yetmediğini zamana geri döndüğümde anladım. El işleri ile ilgili her şey, çok çalışarak ve pratik yaparak güzelleşiyor. Zamana bir geri bakış attığımda bu değişimi çok iyi anlıyorum. 
Başta, aynı model olduğu için paylaşmakta karar veremedim ama değişimi gözleyebilmek için paylaşmanın anlamlı olacağını düşündüm ve bu tatlı erkek kurabiyeleri paylaştım ;).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder