19 Nisan 2015 Pazar

Sevimli Canavarlar Konulu Kek pop (Monsters Cake Pop )


Evim sevimli canavarlarla dolup taştı dedim ya! Gerçekten mutfağın her yeri sevimli canavar kokuyordu :D Bu yıl biraz daha işi zorlayıp kek pop da yaptım Mahinur Hanım için. Ankara da olması işleri zorlaştırıyor aslında ama ailesinin İstanbul'da yaşaması bize bu imkanı sağladı. Sevgili babasının İstanbul'un bir ucundan uzak bile olsa gelmesi işimizi kolaylaştırdı. Çünkü kek popların kesinlikle bu sıcakta dikkatli taşınması gerekiyor. Bol çikolata dolu keki erirse bütün bu emek isteyen şekiller boşa gidebilir. 
Aslında kekpopun dışı da çikolata kaplı olur ama ben bu sefer şeker hamuru ile kapladım. Evet biliyorum her biri ile tek tek uğraşmak figür yapmak gibi ama bu sıcakta dış şeker hamuru ile kaplanırsa uzun yola daha iyi dayanır. Yoksa o güzelim renkli çikolata kaplı hali ile eriyebilir.
Gerçekten de dediğim gibi şeker hamuru ile kaplı olunca daha dayanıklı oldu. Sonunda başarı ile ulaştırdık hepsini. Ben bu konuda gerçekten biraz endişeliydim ama şekilleri bozulmadan ulaşmalarına sevimdim.


Sevimli mi sevimli kek pop canavarları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder