18 Nisan 2015 Cumartesi

Sevimli Canavarlar Konulu Kurabiye ve Figürler (Monsters, Pixar)


Mahinur Hanımcığım sesinizi ne çok özlemişim! 
Aslında bu kış boyu "ah Mahinur Hanım'la görüşmedik" diye düşünüyordum. Bu aralar arasam, sesini duysam nasıl olur diye düşünürken meğer kendisi bana ulaşmak için nasıl da uğraşıyormuş. Aslında insanların birbirine enerji göndermeleri bu olsa gerek. Haftalardır beni ararken ben de "arasam mı acaba" diye düşünüp durdum. "Ama uzun zaman oldu rahatsız eder miyim" diyerek elim telefona gidemedi. Aslında Mahinur Hanım beni arardı diye düşündüm ama telefon numaramı değiştirdiğim hiç aklıma gelmedi. Evet telefon numaramı değiştirdiğim için ve Mahinur Hanım çok fazla internet kullanmadığı için görüşemedik. Beni aramış durmuş eski numaradan. Hatta benim için endişelenmiş bile :(((
Ah sonunda mail ile ulaşmayı başarmış. Maili görünce nasıl sevindim bilemezsiniz. Hemen aradım ve numaramı verdim. Ah çok güzel oldu sesini duymak. Aslında sesini bir duysanız nasıl güzel, enerji dolu. Dost ve insan canlısı biri. Ben tanımış olmaktan büyük keyif alıyorum. Keşke aynı şehirde olsak ve sık sık görüşebilsek ama bu hızlı akan hayat içerisinde çok zor oluyor hayatı yakından paylaşmak. Yine de telefondan da duysam o güzel ses yetiyor neşe dolmaya. Müzik öğretmeni olması bile bu sesi tarif ediyor gibi :D


Tam bir yıl oldu tanışalı, Bu yıl oğlu doğum günü kurabiyelerini çok eğlenceli bir konu seçmiş. Sevimli mi sevimli canavarlar doldu evim. Canavarın sevimlisi mi olur demeyin oluyor. Konu çocuksu bir hayalse canavar bile sevimli olabiliyor. Hele onları renkli renkli canlandırınca kurabiyelerin üzerine yiyesiniz bile geliyor :D


Aslında bu sefer biraz eklemeler oldu kurabiyelere. Çok da tatlı oldular. Mahinur hanım kendi hazırlayacağı cupcakeler için süs yapıp yapamayacağımı sordu. Ben de "cupcakeleri siz yaptıktan sonra bana en zevkli işi verdiniz" diyerek hazırladım minik sevimli yaratıkları. Ah ben zaten şu cupcake olayını hiç mi hiç beceremiyorum. Bana versinler hamurları oynayayım şekil vereyim ama düzgün kabaran bir cupcake istemesinler :D:D Bildiğiniz beceriksizim :S

Cupcakelerin üzerinde yerini alacak bir ordu gibi canavarları hazırlamak benim için mutlu olmaya yeter :D 
Askerler baştan hiza... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder