10 Nisan 2015 Cuma

Carlos Lischetti ile İki gün :)


Bir yıldır Carlos Lischetti'yi takip ediyorum.Modellerinin sade ve etkili tarzı beni hayran bırakıyordu. Şimdi kendisine de hayranım. Çok eğlenceli, yardımcı ve sıcak biri. Kurs boyunca tek tek ilgilendi hepimizle. Sonunda her birimiz kendi tarzımızda onun güzel sonbahar esintisinde uçuşan kızını modelledik. 
Mutlu Dükkan'ın katkıları ile İstanbul'a geleceğimi gördüğümde bu kurs kaçmaz dedim. Kaçmazmış gerçekten. Molly'den sonra benim için biraz daha rahat geçen bir iki gün oldu. Ama çok çok önemli bilgiler edindim. Üstelik kesinlikle Mutlu Dükka'nın ev sahipliği yaptığı kurslar gidilesi kurslar oluyor. Ortam çok rahat, ve enerjisi yüksek bir dükkan. Zeynep Hanım'a tekrar teşekkür ederim. Sayesinde internette hayran hayran baktığım usta ile tanışma olanağım oldu. 
Güzel, faydalı en önemlisi de eğlendiğim bir gündü. Yine gelse yine giderim. Öğrenecek bir şey kalamasa da beraber güzel bir gün geçirmek gibisi yok. Ve orada şeker hamuru ile çalışmak ev de çalışmaktan çok kolay ;) İnsan biraz havaya giriyor sanırım. Ekmek elden, su gölden. Renklendirme hazır. Gramajlar hazır ... Size hamur ile oynamak kalıyor geriye. :D:D Bu konu da Zeynep Hanım'ın katkısı da çok fazla. Hepimizi memnun etmek zor olsa gerek. Eve gelince o imkanlar o hazırcılık olmayınca öyle yaptığın modele bakıp bakıp yeni kursları beklemek geliyor insanın içinden :D:DD


İşte günün sonunda benim tombik yanaklı sonbahar esintisi güzelim... Altta Carlos Lischetti'nin kendi modeline kıyısından, köşesinden benziyor sanırım :D


Güzel gün sonunda güzel insanlarla hatıra, bir Mutlu Dükkan Klasiği ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder